May 24, 2010

Penangan Megi

Aku memang ngidam sgt nak makan megi..
asik tahan je..
al Maklum la..
ade org tu marah sungguh kalo aku mkn megi...

Sebelum tdo..
Aku pasang niat nak bangun sahur.. (konon nak pose)
nak mkn megi..

Tup Tup..
Kul 5 am aku bangun..
Masak megi + telur..
Sedap nye laa..

Housemate aku tengok je aku..
Die risau aku ngigau je..
hihhihihi
tak penah2 aku bgn se awal camtu...

Dalam kul 5.20 am
Da masak sudah...
yipppii...!!

Aku gosok gigi
Basuh muke...

5.30 am..
Tetbe teringin nak Milo la plak..
So, aku masak air
n wat Milo..

dalam 5.40 am..
aku on TV..
Sekali....
Tepat2 azan Subuh daaa...

Terkezut aku..!!!
Awal nye...!!
(Nampak sgt la tdo mati bile azan Subuh)

Nak tak nak....
Aku teruskan gak la mkn megi...

Niat Pose??
No need anymore..
Niat Brekpes awal..??
Mungkin lebih sesuai..

Tu yg pagi2 aku monyok sudah..
bukan sbb ape..
terasa amat rugi sgt..
Kalo tak mesti hari ni da pose.....

No comments:

Post a Comment