Jun 27, 2010

Bile Mak tengok BOLA..

Aku, Abang, Abg Udin n Mak..
Seperti biase malam minggu berkumpul..
dok bahan membahan antara satu same lain..
termasuk mak sekali ktorg bahankan...
kadang kadang gossip gisspi anak beranak..
biasa la kan..sekali berkumpul..mcm2 cite kuar

Malam tu ktorg layan bola..
Korea selatan vs Uruguay
Kot2 dorg tengah leka borak, aku senyap2 tukar channel lain..
Nnt mesti ade je yg perasan...
"Weii..tukar bola balik.."
Huh, melepas aku nak layan cite melayu..

Sepanjang malam tu gak..
Aku dok merengek2 ajak dorg mkn kat luar..
Aku lapar..
Tapi mesti takde sape layan aku..
Puas pujuk mak, makan kat gelas besar la mamak la..
tetap takde sape melayan..
Cian..

Da bosan sbb takde sape melayan..
Aku pun terpakse layan bola..
Lame2 tgk, best gak korea main...

memang fight..
Mase Korea score..
aku ngan abg2 aku punye excited la kan..

Tetbe mak bersuare..
"Ni team London ke??"

Yg kitorg ni terdiam sat..
Pastu gelak smpi nak pecah perut di buat nye..
hahaha..
Mak ni leh lak wat lawak mlm2 tu... =)

No comments:

Post a Comment