Jun 15, 2010

Fikri masuk Hospital balik.. =(




Fikri ms baby dolu2.... =)







Pagi2 Mak da call aku..
Katenye, Fikri masuk hospital kul 3am td..
Asma teruk lagi..

Cian Fikri..
Mak Su tak dpt nak tengok Fikri..

Dalam kul 11.30 am..
Mak call balik...n Mak ckap Fikri nak cakap ngan aku..
Excited nye....

Aku pun bebel la kat Fikri..
"Nape asik masuk hospital jer ni..?"
Tengah syok2 membebel..

Fikri cakap..
lebih kurang camni..die pelat kan,aku translate kan balik..hihihi
"Acu dtgla sini.."
"Adik nak kapal terbang"
Kapal terbang tu die sebut "bang"..hehe

Cian la plak..
Mesti die bosan kat situ..
ermm..

Aku pun cakap..
"Wokey, Acu beli kan kapal terbang, janji Fikri kne cepat sihat ye.."

Ske nye die bile aku ckp camtu...

Pasni kene cari kapal terbang la plak.. =)
Kalo Marsya tau ni, mesti die jeles..
Pastu mule la kuar ayat2 psiko die..hehe..

No comments:

Post a Comment