Jun 1, 2010

Layan bluezzzzzZZZ email cintan cintun dolu2....

Malam tadi tak leh tdo..
Mungkin sebab..
1. Lapar
2. Laptop tgh ON
3. Broadband pun tgh ON
Tangan aku pun ON dengan aktif nya pegang mouse..
N berfesbuking...
Jalan2 cari template blog yg cantik...

Tapi..
Tetbe rase nak buka email..
Nak baca email yg dolu2....
sekali.. aku jumpe email aku n Dia dolu2..
mase bunge2 cintan cintun..

Mak aiii...
panjang menjelaaa...
nasib baik pakai email..
taip je...

dolu..penggunaan HP tak meluas sgt..
so,perantaraan ktorg just email..
kalo gayut gne telefon umah takut bil naik...
Sia2 je kne marah...
sebab tu laaa
panjang tul email2 ktorg..

Kadang2 aku tak sempat nak baca..
Aku print jaa..
hahaha...
mmg banyak la..ade la dalam 5-6 helai..
tu pun da size font da paling kicik...

Sekali baca...
sayang awak setiap masa, setiap saat, setiap ape lagi daaa..
huk huk huk..
Dasat gak ek..
Terkekek aku tgh2 malam tu...

Huh, masa mulo2...
memang laaaa...
skang ni takde pun ckp camtu..=p
xske..xske...
hahahaha

Dan aku paling ske part ni...
"Kite dua ade prinsip yg sama..Kalo nak couple biar sampi kawin dan kekal ke akhir hayat..tak nak la sekejap2.."

Alhamdulillah....
7 tahun sudah....
Kami akan berusaha dan sentiasa berdoa agar hubungan ni berkekalan hingga ke hujung nyawa...
=)

Aku pun layan bace sume mail2 cintan cintun dolu2..
Layan bluezzzZZZZZZZzzzzz
dan setereusnya..
zzzZZZZZZzzzzz
krohhh..krohh...

No comments:

Post a Comment