Jun 9, 2010

Mistik,Fantastik,bombastik, chopstik Stolli..PART 2

dan seterusnya...

Aku pun buka2 kan lagi cerita psl mistikal nusantara..=)

.....
Date: tak ingat date
Jam: 12 tenghari
Tempat: Toilet aras 2 Blok F


Aku ingat lagi ms tu pukul 12 tengari..
bukan 12 tengah malam...

Seperti biase..
pantang masuk toilet..
Aku....
start bukak peti suara..n melalak...

Lalalaalala...

Tetbe..
Aku dengar org sembur air ke pintu..

Aku wat tak heran jer n teruskan melalak..
Tapi..
Makin aku melalak, makin kuat org tu sembur...
Huh..
Aku da rase lain..
Tapi aku tak stop pun melalak tu..
sbb aku takut 'org tu' tau, aku ni da tau 'die' tu sape...

Aku melalak..n terus melalak...
Aku buka pintu...
Krekkk..(cehh..ade sound effect)

Dan tengok keadaan sekeliling....
Tengok2..
TAKDE SAPE SAPE!!!

Menderau darah aku...
Cabut lari...!!

Tetbe..

Aini menyampuk...

"Aku ingat...Aku ingat..!!"
"Pastu ko kejutkan aku kan...? Ms tu muke ko pucat..pastu ko ajak aku pi toilet tgk sape kaco ko..."

"Haaa..betol la tu...Kita pi jenguk pun, takde sape2.."


Bile pk balik..
Mungkin ade sebab nape 'org tu' marah kan aku..huhu

1. Suare aku tak sedap...dan menganggu ketenteraman 'penghuni toilet' tu..
2. Pilihan lagu yg tak sesuai.....yg leh menyebabkan 'penghuni toilet' tu marah...sbb ms tu aku pi nyanyi NASYID....(Huh,patut laaa)

No comments:

Post a Comment