Jun 29, 2010

Sabooo je laa...haih..!!

Aku punye berazam la nak menikmati tdo dengan sebaik mungkin..
No more TV..Bace2 buku..Bace2 Majalah..
Takde da pegang2 kaklkulator sbelum tdo..

Kire nye landing je kat bantal..
Terus padam..

Dan malam td..
Dalam kul 11 gitu..
Baru je nak lena.............
...........................

Tetbe..

GOOOOOLLLLLL...!!!

Kus semangat...
Terduduk aku...

Bawah umah aku, de kedai Mamak..memang malang la kan...
Riuh sgt mlm td..

Ngurut dada aku diwatnye..
Nak je aku baling kuali ke bawah..
hahahaha..
Garang tak..garang tak..??

Aku pun jd susah nak tdo..
TV pn asik bukak tutup..
Bile TV buka, cahaya terang sgt..sakit mate..
Bile TV tutup..nampk bayang2 lak kat TV tu..
Haih...
Pastu bayangkan mende yg merepek2..

Dah kul1.15 am...
Bile nak tdo ni..
Grrr..
Geram tol kat orang yg dok sorak sakan td..
Tggu la korang..Final nnt aku turun..
Aku ketok2 kuali, periuk depan korg..
Huh, sangat skit hati..


Last2..
Aku pakse gak pejam mate..
Tutup mate ngan bantal..
Pastu bayangkan kambing lompat pagar..
n kire..
satu...dua...tiga...empat.....
.............
zZzzZzZZZzzzz...

No comments:

Post a Comment