Aug 26, 2010

Iftar @ Red Wok

Upacara wajib DD - Berbuka pose beramai2..

Tempat : Red Wok, Seksyen 7 Bangi

Harge : RM 30 SATU PERUT ok..


Haa..Red Wok ni tempat makan steamboat..
Sape hantu steamboat, leh la maii..
Macam2 ada..

kalo tak mkn steamboat, ade benda lain gak..
Tapi yg simple la..
macam nasi goreng, mee goreng, pastu ape ntah lagi..
Aku pun da lupe, sbb byk sgt kan
Dan paling best sekali, korg leh cedok sebanyak mane aiskrim yg korg nak tau...






 Cought u..!!

Senyap2 je ibu ngadung ni cedok aiskrim ya..
Hamboiii..

Cian ibu mengandung, raya nnt tak dapat rasa ketupat, lemang..
Slurpp..sedap wooo ibu mengandong...
Kire halal la ibu mengandung makan byk2 mlm tu..






Ni tiram..Hiasan semata-mata..
Aku tak makan sebab aku alergic wokey..




 Haa..sekali ade suprise besday utk mereka yg lahir bulan 8..
Sekali aku bisik kat bos,
"En, ms besday sy, sy nak wat suprise camni tau..nnt bagi sy terkejut..tapi tak nak wat kat Red Wok, kite wat tempat lain ya.."
Bos: Hahahaha..!!



  Hooo..aku tak leh tgk gambar mesra2 due org ni...
Felik Dania leh lentookk baik punya kat bos..
Grrr..
Jelesh jelesh..
*pandai Dania cr Bapak Angkat ya..masyuuukk woo





DD Staf 2010
* sape nak pi..tu diaa tenteraa no Red Wok..leh la book..

No comments:

Post a Comment