Sep 29, 2010

Best nye merayap ke blog orang lain

Shuke..Shuke..
Beraneka jenis cerita dorang share..
Kretip n inovatip plak tu..
Siap ado gambo kalerful lagi tu..
Aku nak taip cenggitu? Mau amik bertahun2 la nak abiskan entry tuh..
Huishh..
Panjang ni pun da cukup bermakna bg aku..

Dasat la dorg itu..
Aku sgt shuke.. =)

Aku ade gak nak tgkap2 gambo..
Contoh, gambo pelik2 yg aku jumpe..
Sekali macam segan lak nak kuar kan kamera..
Kang, owner kedai tu nmpk, dikatenye aku ni nak wat spotcheck..(konon dari kementerian kesihatan, ke hape yg kmenterian yg ske wat2 spotcheck kebersihan kedai mkn tuh)
Henpon aku plak takde kamera, al maklum la pakai telepon klasik ja..
Tak mampu nak pakai henpon mahai..

Wokey la..aku nak post entry lain pulok..
Tgh free ni n bermacam2 lak idea aku nak share nih..

Weeeeee... =)

No comments:

Post a Comment