Sep 30, 2010

Fofular nye die

Hehe korang mesti da tgk ini video kann...
Fofular ooo ini orang..







Iniii siriuuuuusss...!!

Aku tertengok pun sbb bos aku share kat YM..
1st time nengok , aku bermati2an ingat lelaki..
Sekali tgk komen video tu..
ade nampak 'Teacher Shida'
Haaaaa??!!
Shida plak tu...aiyooooo...sgt2 la memalukan..

Aku pun lagi..mule kan penyiasatan..
wat kajian...penyelidikan..
Nak memastikan jantina Teacher Shida itu sebenarnya..



Sekali aku jmp ini...







Dan ini





Sah..die adalah seorang wanita....
Sebab dengo suare die..
Aku search kat blog2 lain, n terbace..
Dia seorang cikgu di sekolah kebangsaan mane ntah..

Aiyooo....
Ade yg suke..ade yang tergelak terbahak2 tgk video2 die..
Ade yang tak suke..kutuk mcm2..


Aku..??
Tak tau nak cakap camne..
Cume aku rase "MALU NYE SAYA"
Aku lak hover malu2...
Hahaha..

Tapi..
Mampukah die menjadi fofular se fofular si Yuna n Ana Raffali?
or se fofular si Nawameee...
Hahaha.. =)

Mungkin die rase sgt2 teruja dengan 'sambutan hangat' viewers..
Tu yg makin byk lak aku tgk die hapdet video baru..

Mugkin satu hari nanti, bile die tgk video2 die balik..
Die akan rase...
MALU SGT2 n RASE MCM ORG BODOH...
opsss..terlebih sudah!!

Tapi aku cakap melalui pengalaman..
Bile kite wat sesuatu yang agak tidak berfaedah..
Dan bile kite pk balik satu hari nanti, kite akan rase menyesal sgt2..
Mule la dalam hati berkata kata,
"Apesal la aku leh wat kije bodoh ni...?"

Sori Teacher Shida kalo kamu terguris..

daaaa.. =)

1 comment: