Sep 30, 2010

Nescafe n Neslo.. =)


Aku sudah setop minum Nescafe..

Kate nye Nescafe itu sangat tidak elok utk tubuh badan kite..
Sebab :

1. Boleh merosakkan struktur kulit (nampk tue, mke berkedut..mau ke?)




2. Boleh wat kite fening, migrane bertambah teruk




3. Boleh jadi insomnia (tak silap aku la ejaan nye cenggitu..)




Ini antara kesan kesan ringan laa..
Banyak lagi kesan-kesan nye..
Pendek kate, elok la berhentikan saje minum nescafe itu...

Bile aku sudah setop Nescafe..
Boleh plak aku addict ngan NESLO..
Apekah??
Mengong je..hahaha..!!


 Neslo = Nescafe + Milo


Haishh haishh...
Kire nye idok la aku setop Nescafe..


Buang karen je aku ni haaa...
Aiyooo..


Now, due2 kne setop , any kafein kne setop..
Tulun ye cik Shida..
Jaga kesihatan anda, Sayangi badan anda..!!


Weee.. !! =)

No comments:

Post a Comment