Oct 28, 2010

Kisah si penjual karipap

Kat stesyen kete api bndr tasik selatan..
Kalo korg perasan laa..
pagi2 n petang2..
ade 3 org penjual karipap..

Meja pertama, si makcik yg agak usia umurnya..
Meja kedua, si lelaki yang agak kurang rupanya...
Meja ketiga, si lelaki yang agak kacak rupanya..

Aku lalu tiap2 pagi n petang...

Aku lalu kat meja pertama...
muke makcik tu macam sedih ja..

Aku lalu meja kedua...
Muka laki mcm kurang suka ja...

dan aku lalu meja ketiga...
laki kacak tu senyum lebar...
meja dia penuh ngan akak-akak..mkcik-mkcik..
dan dan laaa
mereka2 ni tanya nak wat karipap camna...

setiap pg ade je laa yg berborak ngan lelaki kacak itu...

Aiyoooo...
tergelak aku sorg2...

Moral cita ni..
ade +ve n -ve nye..
Tapi kite amik yg +ve ok..

+ve nye, 'mke kne hensem kacak bergaya kalo mau biz untooong besar punya'..

hahaha..!!

No comments:

Post a Comment