Oct 14, 2010

Melayan perasaan....

Aku terjumpa mail2 yg da diprint zaman cintan cintun aku n cik Dia..
Tau aku jmp katne..?
Aku jumpe dalam laci meje makeup Mak....
Confius je aku...
Awat dalam tu..?
"Adakah Mak bace sumenye?"
Ho ho ho..sangat2 memalukan..
Harap2 mak tak kuase nak bace sume tu...
Ho ho ho..

Kalo entry sebelum ni, aku bace mail yg aku bagi kat cik Dia..
Kali ni cik Dia bg kat aku...
Siap print tu..
Panjang bebenor cik Dia ni bercerito..
Takpe la...dulu sume sanggup..ape cite sume besh..
Tapi bile bc skang...
Aiyoyoyo..
"Ape la aku n cik Dia ni cite ni??"

Da abis bace sume....
Aku tetbe terasa sebak la plak..
Alahaaai..
Tersentuh la plak mlm2 ni...

Bukan ape...
Tetbe aku rs..
Ya Allah, 7tahun sudah rupenye aku n cik Dia...
Cepat sgt ms berlalu...
Rase baru je knal cik Dia..



Dari malu2 ayam, malu2 kucing, malu2 harimau, malu tapi mau, sampai la tak tau malu...
Dah macam2 berlaku..macam2 suke duke, macam2 sejarah da byk kami kumpul....

Ya.....sememangnya..
Aku sentiase berharap..sentiase mengharap yang terbaik...Jika dia bukan utk aku..Aku redha, Aku pasrah..Kerana aku yakin setiap musibah, setiap dugaan mesti ade hikmahnya.. Mohon Allah berikan kekuatan kepada ku... =)

Dan seandainya cik Dia adalah untuk aku..

Aku memohon...
"Ya Allah, ku mohon apa yg telah Kau takdirkan..ku harap dia adalah yg terbaik buat ku..Kerana Engkau tahu segala isi hatiku..perlihara daku dari kemurkaan Mu.."

Diharap juge kalian mendoakan yang baik utk kami.. =)
Terima Kasih...


 
=)

5 comments:

  1. cepat cepat la kahwin......

    ReplyDelete
  2. =) tgh tggu mase yg sesuai ni...kalo da ade date yg sesuai, sy akan jmput kamu..sape name? alamat ape? hehehe..

    ReplyDelete
  3. perkara yg baik buat apa nk tunggu2... :)

    ReplyDelete
  4. Haaaa...doa agar sy dipercepatkan utk kawin pn perkara yg baik kan...haa..Jom doa sm2..=)

    ReplyDelete
  5. si dia dah masuk meminang ke blom?

    ReplyDelete