Dec 27, 2010

Kempen TAKNAK pada FESBUKING

=)
Kempen ini dianjurkan oleh cik Dia
Dia bersungguh2 suh aku berhenti fesbuking..
Mule2 agak liat la gak..
Tapi da lame2 tu..
Slow2 aku kureng berfesbuking..

Untuk langkah pertame..
Aku hide wall page aku..
Tujuan : Mengelakkan aku asik nak update status je..
Dan hasilnya..
Yeah ! (macam iklan sabun biozip)
Kurang keinginan utk berhapdet status..

Pada suatu malam..
Cik Dia tetbe bg sms..
Cik Dia : "Agak2 kenape org Malaysia suke berfesbuking n tweet..?"
Aku : "Suke bz body kot"
Cik Dia : "Tu salah satu sebab, tapi sebab utama.. Orang Malaysia suka buang masa"
Aku : "Mana tau?"
Cik Dia : " Dalam paper da kuar..Orang Malaysia list top3 dalam dunia yang addict ngan Fesbuk...sampai orang kg pun dah leh bukak acc Fesbuk..Punye jakun la org Malaysia.."

Haa..punye zass la kan aku kena..
Actually cik Dia tak kesah pun pasal org Malaysia yg lain tu..
Ape yg cik Dia cakap tu sebenarnya cik Dia nak point kat aku..
Aku paham laaa kan...
Tu yg aku mls nak tegakkan benang yg basah..
Memang betul pun die cakap...

Tapi...
Jangan mara ye cik Dia..
Disaat -saat aku kebosanan, cik Dia jadi mangsa..
Lalalala..~
Sape suh aku setop fesbuking....
Atleast aku leka la gak godek2 feshbuk tu...
Bile da setop...kamu la akan aku godek2..
haha!

Disebabkan cik Dia agak penat nak melayan karenah aku..
Die suggest aku berbelog..
hahaha!
Tau pun tak tahan kne kaco...

*Halamak ! Gambo takde yg sesuwei...

No comments:

Post a Comment