Jan 7, 2011

2011

Selamat Tahun Baru.. =)
Lambat nye feel tahun baru aku ni....
Azam?
Ade..tp biarla aku je yang tau..
Kalo war2 kan tapi tak ade perubahan, pun tiada guna nya kan...
Aku cume berharap secara umum nya agar tahun ini aku akan beri kan perubahan +ve kat diri aku sendiri..
Menjadi lebih baik..
Menjadi muslimah yg sebenarnya..Amiiin.. =)

Kepada yg tersayang..
Terima kasih kerana kongsi tazkirah tahun baru yg sgt bermanfaat utk sy yaaa..
Dan cik Dia mintak aku share pada semua orang..
Ni tazkirah nye :
"3 langkah utk menjadi muslim yg lebih baik :
1) Solat awal, bagi laki rajin solat jemaah kat srau or masjid..
2) Zakat, bg permulaan rajin derma pd org miskin
3) Jaga mak ayah sebaik mungkin.."
Dan cik Dia cakap..itu la azamnye tahun ni..

Suwwiiit kan cik Dia ni.. =)
Mudah2an dia dapat melaksanakan azam tahun baru cik Dia dengan sukses nye...
Amin.. =)

No comments:

Post a Comment