Jan 3, 2011

Kadang2 penat layan orang POYO ni




Wah!
Ape daaa aku ni, da tahun baru ni buat la entry yang membina ke..yg bermotivasi ke...
Kan..
Ni asik nak kate org jer..itu sgt tak bagus...
Tapi kan..wokey ape luah kat belog..
Dari bersarang dalam ati..
Sampai naik menyampah kann..
Hahaha..

Takde pape pun..
Emosi aku agak tidak stabil dlm minggu ni..
Semua benda nak sentap..
Hoho..
Anda bukan begitu cik Shida..

Cite pasal POYO POYO ni..
Aku teringat kat seorg lecturer aku..
Dia amat disegani n disayangi org sekeliling die..
Aku pelik..bukan mudah seorg ketua nak disayangi n disegani org bawahannye..
Sehingga aku..
Seorang yg tak suke dikongkong..
Tetbe boleh jadi seorang cukup komited dan berdisiplin..
Sampai aku jadi BIRO DISIPLIN MPP la mase tu...
Hehe..
Bukan aku je...
Semua student die yg bermasalah, tetbe jadi orang yg sgt matang, leh bangun dari kegagalan..
Sume student sayang kan die....
Susah la org nak kata die POYO..
Setiap tindakan dia orang akan setuju...

Kenapa aku leh ikut dan sgt hormat lecturer itu?
Dia pakai ayat ape?
Camne die leh wat org syg ngan die..?
Camne die leh wat org adapt care die, sedangkan die ketua, die boss, die lecturer..?
Camne..
Camne..

Dia banyak mengajar aku..
Dia banyak mengingatkan aku..
Dia banyak kritik aku..
Dia banyak tolong aku...

TERIMA KASIH LECTURER ITU..
Engkau lah sumber inspirasi ku..
=)

Tapi skang dia tiada disisi..
Aku agak LOST..
Huhu..
Aku kne bangun sendiri...
Ni la masa utk aku berdikari..

Kepada mereka yg POYO itu..
Selamat tinggal Romeo..hahaha..
Takde kne ngena pun.. =)

No comments:

Post a Comment