May 23, 2011

Kedebusssh! aku lagi suke ckp ngan LEMBU

Aku tak paham betul la sesetengah manusia yaaaang..
Aku tak tau nak ketogerikan sebagai ape..
Aku rase kalo disuruh lembu senyap sekijap, aku yakin lembu itu akn senyap...
Bos da suh diam, sbb aku nak kne wat voice over,
Diminta utk diam sikijap je..kalo nak ckp sgt pun, ckp je pelan2..
Janji, jangan smpi suare ko termasuk dlm yg aku record tu..
Dan dan..
Masing2 suare...haaaaih..lemah!
Tak gheti nak hormat org lain..
Ko rase bagus wat perangai cenggitu..??
Ko sorg je rase bagus sgt!

Huh,aku hangin..!
Siyes!
Nasib baik aku xbaling pc kat budak tu..
Takpun sumbat mic kat mulot budak tu.. Cakap benoo la ko..

Tapi..
Aku tak kan wat kije2 buduh tu..
Sebab hati aku penuh dgn sifat/nilai2 murni...
Hahahaha..
Diam je..
Pastu wat luahan hati kat cik blog..

Lalalala..~

No comments:

Post a Comment