Aug 7, 2011

Main masak masak


Dadih Cokelat

First time kot wat dadih ni..
Hahaha..
Bulan pose kali ni teringin nak makan manis2 dan sejuk2..
Kadang2 beli kat bazar tak menepati anak tekak aku..
Maka aku amik inisiatif diri, cari resepi kat internet dan buat sendiri...
Yuhuu..dadih jadi dan menepati citarasa..

Yang tengah2 tu aku letak coklat cair..
Sedap dimakan bila da keras..


Chicken + Sausage + Mushroom Carbonara

Yang atas ni plak..carbonara..
Aku buat sebab tetbe tekak teringin, bibik wat ayam penyek..
Tapi kalo boleh aku tak nak mkn berat2 time buka..
Nak lite lite je..
Maka aku pun masak la carbonara ni..
Mak yg suh letak sausage dan mushroom banyak2..
Mak kata die nak ratah..
Aku pun menurut perintah..
Kebetulan kami adik beradik berkumpul, berbuka sama - sama..
Maka banyak la pilihan masa berbuka ketika itu...

 =)

No comments:

Post a Comment