Nov 13, 2012

SlygoGal Fly to Langkawi - Part 4

Aktiviti sepanjang di Langkawi..
Kami rasa masa semasa di Langkawi terasa begitu pantas sekali..
Macam tak puas laa nak menikmati guling2 atas katil di bilik tu..

Selepas makan di Restoren Hj Ramli..
Kami berjalan2, meninjau2, melawat kedai di sepanjang jalan Cenang..
Banyak jual baju dan skirt2 ala2 ditepi pantai..
Harga mahal..Barangan buatan Siam..
Maka tak berbaloi utk beli..
Lagi pun kami ke sana bukan nak ke pantai sangat..
Singgah di mini Mart, makanan ringan disana harga nye macam di KL...
Kami terasa seperti membelah di Jusco, Carefour, Giant di KL je.. =)



















*Muke stress dgn harga ikan RM42.. =P

Selepas berjalan di atas jalan raya..Kaki ini terasa ingin pijak pasir pantai..
Maka kami berjalan jalan dipersisiran pantai...
Menikmati......hurmmm..'sidaian ikan masin'
opsss..bukan bukan..
Menikmati sunset.. =)










































*Sonok ye..malam tu demam panas balik.. =(



















*duduk sebentar kerana terasa pening2 ayam..



















*Hakikatnya..duduk dan jenguk sebentar Makkah Live TV kat tipon..masa ni..
rindu tahap cipan..

























*Maaf Nazirah, RedHat kite terlalu besar sehingga memenyekkan muke kamu..


Sedang berjalan2..
Tetbe ade orang jerit nama aku..
"Shida..!!!"
Gile ko..kat langkawi ade orang kenal aku..
Pusing2 mencari..
Rupanya sepupu aku pun bercuti bersama famili die..
Yuhuuu!!
Aku tanya die.."Nampak lak aku ek.."
Die menjawab..
"Aku nmpk dari jauh baju BON'S Clan..sape lagi yang pakai kalo bukan dari kaum kerabat kite.."
Aku gelak tak hengat....!




Sambung ke part seterusnya..Hari kedua di Langkawi..

No comments:

Post a Comment