May 23, 2010

Di pagi sabtu di SKJln 2

23 May 2010 - 7.00 pagi

" Shida..!! Abang ckp dia smpi kul 7, ko tak bangun lagi"
Huh, Mak bising sudah..

Aku pun tak ingat dunia
Terjun dari katil, pi toilet..

kedebash kedebush mandi..
ketempek ketompok bedak..
Siap kul 7.30 gitu..
Tengok2 Abg Udin, rileks je..

Aku tanya Abg Udin,
" Abang datang kul bape?"
Abg Udin Jawab,
" Die terus g Sekolah"

Huh, camtu la gaya nye mak aku..
Ske wat orang sakit jantung..

Kul 8 pagi,
Aku dan Abg Udin ke Sek Kebangsaan Jalan 2, Bangi..
Atas urusan memberi ceramah kepada guru2
mengenai Insurans & MAA Takaful

Sampai je..
Bau sekolah, sama mcam dulu2 gak..
Teringat aku ms darjah 1,2,3..
Tetbe ternampak, tempat aku main patung2..
main buah saga..

Tak dapat amik gambar, sbb bateri HP aku low..
Sayang nye la =(

Sampai je ke bilik gerakan..
Penuh cikgu2..
Cari gak cikgu lame aku,
Tapi tak dapat dikesan,
Maybe dorg da x ngajar lagi..

Alhamdulillah
Sambutan amat menggalakkan..

Tudung pun aku promote tau...
hihihi..
amik kesempatan..

No comments:

Post a Comment