May 23, 2010

Malam yang tetbe Lapar

22 May 2010 - 11.30 malam

Al Kisah..
Mak yang start sebut Mee goreng Mamak
Aku ni da la pantang sebut2 ni..
Mesti lapar..

Puas aku pujuk Mak makan kat luar,
Dia ok
Tapi dia nak jalan kaki..
Apee??
da kul 11.30 malam da..
Aku pun pujuk mak naik moto..
Mak tak nak plak
Mak tak nak takpe..
Aku pun cari kunci moto..
Tak jumpe la plak..

Last, kene jalan kaki jugak..
Nak tangkap pic spanjang perjalanan tu
tapi..
Takut de orang lain plak..
Huhu..
seram..





Finally sampai gak kami di tempat yang dituju..
Pasta Station






Marsya n Mee Goreng











Tembam nye la.. =p
Tengah menanti Megi Goreng
Bile da makan menyesal..
Standard la aku, da makan baru nyesal..






Mak n Marsya






Dah abis makan..
Kami balik dengan hati girang + kekenyangan
Balik2..
terus kedabommmm..
TIDO..
Dorang je, aku layan FB..
haha..

No comments:

Post a Comment