May 25, 2010

Nasib baik aku tak beli CROCS...















Cian kat aku..
Asik teringin je nak pakai Crocs..
Tapi bile nak beli Crocs msti rs berat hati...
Sebab nye bile da pakai, nampak tak cantik la plak..
So sampai skang la, aku takde kasut Crocs..

Tapi..
Baru2 ni..
Aku terbaca tentang..
"Kalimah Allah yang tersembunyi"
di http://tafsir-sipenulis.blogspot.com/2010/05/kalimah-allah-yang-tersembunyi.html
(terima kasih saudara akhi)






















Terbuntang mate aku sat..!!
Licik sungguh Yahudi ni..

Mungkin kah ia kebetulan??

In my personal opinion..
Ini bukan kebetulan......
Mesti ada agenda di sebalik logo Crocs tu..

Refer to ini ayat :
"Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan-jalan hidup mereka" - Al-Baqarah 120

Yahudi dan Nasrani tidak akan berputus asa menjatuhkan dan menyesatkan umat islam..

Nauzubillah..
Dengan harapan..
Semoga kita menjadi pengguna yang lebih prihatin n sentiasa menjaga kalimah Allah supaya tidak diperkotak katikkan oleh Yahudi..

No comments:

Post a Comment