Jul 27, 2010

Mangsa seterusnya = Nawal


Muke Nawal baru dari tido....ms tu kul10 malam ok..
Mak cakap die tdo siang..
Malam susah nak tido..
Tutup je lampu die ajak berborak..

"Malam ni ko jaga die, mak nak tdo"
 "Eleh...demi Nawal, Ida sanggup wat ape je" berlagak nye aku...

Kul12 mlm tutup lampu...
sekali die start berborak..
sejam awal tu ok lagi la kan...
aku layan die...

die 'uuu aaaa'
aku pun 'uuuu aaa'

Masuk jam ke2..
Naik ngantok lak aku....

Aku diam..tertdo..

Sekali....

Aaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

Mak aiii......die da start da..
Die nak aku dok n layann die...
Waaa...!!

Tulun...Tulun..
Mak wat tak tau je..
sedap tgk die tdo..

Kul 4-5 pagi baru la die nak tdo..

Fuhh..fenat..
Ni baru anak buah.. kalo anak sendiri..
Camne laa..

Kul10 pagi esok nye..
Pas Nawal mandi..
Mate die stim je nak tdo...



Aku pun goyang die...
"Bangun..bangun...
jangan tdo..
wooo..malam td buli makSu ye....."

Kah kah..
Sian Nawal...
Kne Buli....

No comments:

Post a Comment