Jul 27, 2010

Merempit ngan Moto Mata Belalang

Pagi2 da merempit ngan Abg Udin..
Abg Udin anta smpi kat tempat kije..
Puas aku pujuk die suh naik kete..
die tak nak..
Mentang2 la baru beli moto tu...

Masa nak kuar umah..
Mak pesan " JANGAN BAWAK MOTO LAJU"

Aku kat belakang tu riso je...
Dah ler terpakse menonggekkan diri...
Haihhh....

Sekali...
Abg Udin merempit tak hingat doniaaa...
Kecut nye la perot...
Sabo je laaa...

Sampi je kat opis..
Turun dari moto..
Aku menggerang sakit...
sakit kat peha...jalan pun tak btol..
mengengkang..
Abg Udin golak..hampess tol..

Aku tengok die da jauh...
Aku terus call mak..

" Mak nak tau tak...tadi kan Abg Udin bawak motor laju2"
Terus mak cakap..
"Nak kene si Udin"

Yess..Mak marah..!!
Yuhuuu....

Tapi satu hari tu aku menanggung derita sakit peha...
Serik da naik moto mata belalang tu..
Menci..Menci...

No comments:

Post a Comment