Aug 2, 2010

Terima Kasih KTM.. =)

Even agak terlambat nak ucapkan terima kasih ni..
Tapi aku rase mcm br je benda ni..
Hihihi..
Lame tak naik Komuter, tu yang over excited
bile nampak je lambang Ladies Coach yg ala ala pink gitu..
aku da rase tak sabar nak naik..
hihihi..
Shuke Shuke...




Pape pun..
Terima Kasih KTM kerana menyediakan Koc khas untuk  pompuan2 sahaja..
Tocey Tocey..
Satu usaha yang amat membanggakan..=)

Kalo sesebelum ni..
pompuan yang naik komuter ni asik rs tak selamat je..
setakat ni..aku belum kene lagi yg raba rabaan tu..
Nauzubillah..mintak2 dijauhkan..

Tapi penah sekali tu, tengah padat orang dalam tren..
Tetibe terasa tangan masuk dlm poket aku..
Kebetulan lak tu hp dalam poket..
Tapi nasib baik aku terasa, n aku aku pegang kuat2 hp aku..
Tak lame lepas tu..berhenti kat satu stesyen ni..
Dan tetibe..
Ade pompuan tu menjerit2 hp die hilang...
Pompuan tu dok dekat je ngan aku..
Haih..kalo la aku dpt pgg tangan yg raba2 kat poket aku td tu...
Aku putuskan tangan die..
Aku ikat kat rail komuter tu...
Geram tol aku...!!

Tapi...
Even KTM da sediakan satu tempat khas utk pompuan...
Still ade masalah yg same gak..
Iaitu..
Masalah rebut berebut..
Makin parah lak aku tengok..
Waaaa...!!
Tensi..tensi..
Bile da dok asing2 ni..
Tetbe aku terpk..
"Rupe2nye orang pompuan yg suke tolak menolak, rebut berebut ni..."

Hish..hish..

Nasib baik aku takde penyakit suke berebut ni..
Setakat ni jadi mangsa tolak menolak je...

ye ke??
hahaha.. =D

No comments:

Post a Comment