Aug 4, 2010

Marsya...oh Marsya...

Alhamdulillah..
Bulan ni dapat duit lebih sikit...
Aku sangat2 excited belikan baju raya utk anak-anak buah kesayangan aku..

Selesai beli, aku balik Selayang..

Da agak daaa..
Dorg mesti ngedeng2 kat aku...
Tanya tanya Acu beli ape?

Pastu aku tunjuk2kan baju raya yg aku beli..
Waaa..dorg sangat shuke..!!
peluk2 aku..cium2 aku..

Dalam hati aku..
wooo...time beli ni laaa nak cium2..hahahha..!!

Tak lame tu...
Marsya tanya kat Mak aku,
"Nenek...sape belikan baju ni?"
Mak jawab,
"Mak Su yang belikan"
Tetibe di cakap, " Dah agak dah..."
Mak aku pelik,
"Kenapa?"
Leh lak Marsya jawab,
"Mak Su kan banyak duit..."

Sume dengar...sume gelak..

Abang aku cakap...
"Abis la ko Shida..."

oh Marsya..camne la die leh pk camtu....



Mke Marsya n Fikri dapat baju raye.. =)

No comments:

Post a Comment