Dec 24, 2010

Futsal Tournament - Pre Family Day

Tarikh : 27 November 2010
Masa : 10.30 malam - 12.30 tgh malam
Tempat : Padang Futsal, Kuala Selangor

Haa ni baru pre Family Day, atenye nak berkumpul n nak diskus pasal family day..
Tapi...
Macam tak diskusi je..
Mau tak nye, sampai umah dalam kul 3 pagi...
Idok laaa larat nak diskusi2...
Masing2 set appointment dalam mimpi...
Dasat bukan..? hehe..



















Masa ni kitorang baru nak wat cabut undi..
Konon tengah berbincang la tu..
Aku seperti biasa lah jadi pencatat segala catatan..mlm itu, nasib baik catat nombor2 je..




 
















Haaa..ni giliran 'gadis gadis' lak yang ngamik nombor...





Amboi cik Emy..
Semangat bukan main...




















Ni team lawan aku ni..
Ape ntah name group ni..
Jangan main main ngan group ni..
Dorg ade import pemain dari 'Japan'..

Astaghfirullah..
Kusssss semangat..! tetbe kilat...terkejut mak yg tengah leka berbelog ni...




Wokey..sambung bercerita..

Haa..ni la team aku..
Bak kate kak ila...
Team Young..!
Kami sume mmg young2 tp tang kat kak ila, tetbe mcm ade tak kena je...
Lalala..
Disebabkan team Young, Kak Ila automatically be young laaa..
Die la striker terbanyak itu malam..
Dasat..dasat..




Haaa..ni laaa makcik2 n pakcik aku yg layaaaaan kan je karenah anak2 mereka...
Bagi dorg..
"Haaa..korg nak watpe wat laaa...kami kat sini memerhati je.."



Penat wooo main futsal...
Sempuiiit aku...jantung dup dap dup dap...




















Haaa..ni sebahagian dari sedara mara aku..
ni baru setengah..
Kalo kumpul sume..aku rase roboh bangunan futsal tu...
Hehe..
Takpe next year leh main lagi kan..
Atenye ade piala pusingan...
Masyuuukk weiii..!!
























Piala Pusingan Futsal disponsor oleh Abang Keri!
(Sori la Abg Keri, itu ari tak sempat nak mention nama org yg sponsor tu...hehehe..)


Dan Juara Futsal itu di menangi olehhh...itu dia teamnya..



Terdiri dari..
Hafiz
Abang Kamil
Abg Nordin
Pak Jang..(aku kurang pasti..sama ada die pembagi hadiah atau die penerima hadiah)


Best kan...insyaAllah, umur yg panjang, leh wat game camni lagi... =)

Actually banyak gambo tau..
Tapi ntah ape la mood tenet ari tu..
Tak dapek nak upload byk2 kat Feshbuk..
Setengah je..

Kemudian......(tetbe sambung cite)
Pc aku kne format..
Abishhh hilang sume himpunan gambo2 futsal yang aku simpan kat pc aku tuh..
Sadis nye..
Dah ler ade video....

Haiisssshh..
Sangat rugi...!

Ingat tau kawan - kawan..!
Setiap kepingan gambar itu adalah kenangan ..!
Tangkap gambar itu sgt penting!
Sebab ia merakam segala kenangan kita..!
huhu..

Motif : beli la kamera n tangkap la gambar setiap detik terindah kalian..
Cehh..macam ape daaa
Poyo ja!
Daaa..!

No comments:

Post a Comment