Dec 24, 2010

Lumrah Manusia Sekarang..!

Petang yg sejuk2 baru pas hujan..
Tambahan pulak ngan aircond opis..
Haih...sejuk bangat..
Tapi..
Tetbe je jadi hangat sat...
Lepas baca entry belog Cik Siti Aida
Haaaihh utk kali kedua dipetang Jumaat ni...

Ape ek nak di kato..!
Lomah jiwa eden..sodih..

Aku sangat sensitip ngan benda alah ni..
Hurm..
Geram la..!

Hanya satu benda yg aku leh simpulkan hal seperti di atas...
Ini pendapat aku, ok..
Sentiasa  ingat pada ALLAH & jadikan Al-Quran & Sunnah sebagai pegangan hidup.
Sentiasa ingat akan mati..

InsyaAllah.....kamu sentiasa dilindungi oleh  Allah dari segala kejahatan & nafsu jahat...

Peringatan ini untuk aku gak..
Aku tak leh cakap abis..
Kalo Allah tarik nikmat, gelapkan hati aku, camne..?
Nauzubillah..
Atau mungkin Allah nak uji aku, dapat suami cenggitu, camne...?
Nauzubillah......!
Mohon dijauhkan..!
Aku rayu pada Mu, ya Allah..!

=(
Mode : Sedih...
(Nape ek sedih? bukan sepatutnya geram ke...hehe)

No comments:

Post a Comment