Jun 19, 2011

Tempat Baru

Selalunya kalo dengar orang cite "Tempat aku, fesbuk,YM,Blog kne block"
Aku mesti fikir.."Aiyooo..bosan nya hidup kamu.."
Skang di tempat baru..
Hambik ko..
Sume tak leh...
Wakakakaka..

Aku bace je handbook company tu..aku tertelan ayak liur..
Baca byk kali nak btol2 confirmkan..
Betol kah..?

Skang...
Setelah beberapa minggu kije disitu..
Aku rase..
Oh rase sangat bersyukur!
Aku jadi sangat rajin n fokus wat kije..!
Kalo penat sgt, aku akan ke jalan ke toilet or g ke pantry..
Tak pun bace paper on9...

Aku cite kat cik Dia..
Aku : cik Dia, saya da tak leh nak YM, Fesbuk, Berblog, menonton uTube lagi...hebat kan?

cik Dia : Bagus la..dari wat kije tak berpekdah..

Aku : (Zaaass!)

Jadi sesiapa yang ingin wat urusan jual beli,tanya khabar..email aku terus or calling2..
Takpun tggu je la weekend aku reply kat fesbuk..tu pun kalo rajin kecuali urusan jual beli.. =)



1 comment: