Sep 7, 2011

Kuih raya air tangan sendiri ;)

Saya dgn bangga diri memaklumkan tahun ni saya wat 3 jenis kuih raye...
Buat je...hasil...?
Kih kih..sape berani,meh rasa...
Haha..

Yg korg nmpk kaler itam tu..
Itu chocolate chip, sbb ape itam..
Sbb ia hanguiiih...
Satu loyang je yg hanguihhh..yg lain jd..

Kuih yg bntuk ice cream tu..
Name die Fancy ice cream cookies..
Kuih tu menjadi kegilaan anak2 buah aku..
Dorg mkn tang cokelat je..
Yg tang batang tu..dorg buang...
Kire penuh la kat umah dgn btg btg ice cream tu...
Hahaha..

Kuih yg ke3 adaalah Cornflakes madu..
Bertahun tahun nak wat,br skang smpi gak hajat tu..
Mak kate ni cornflakes madu yg sgt sesuai utk org yg ada kencing manis...
Haha..

Begitu la kisah aku buat kuih raya..
Satu penghargaan utk aku sbb ni kali pertama aku wat kuih raya..
Sebelum ni macam xkan jadi je kalo aku wat..
Bak kata pepatah 'dimana kmahuan di situ ada jalan'
Erkk tetbe..

Pape pun..
Salam aidilfitri,maaf zahir batin..


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment