Oct 25, 2013

Bukan Malas

Aku bukan malas...nak bergaya masa ngandong nih..
Tapi aku rasa aku dah cukup cantik & bergaya dah..
Xtau nak wat camne lagi dah..
Hahaha!
Boleh?

Haha, tolong jangan percaya. Ok.
Cantik idok lah. Tapi Kiut itu always & forever maintain. 

Tapi yang penting..
Sepanjang proses kemengandongan ni..
Aku suka wangi wangi..
Kalo dah mandi...kalo boleh tak nak peluh sikit..
Mesti tukar baju..
Xpun g mandi...
Kalau tak, rasa tak selesa..

Skang ni tetbe rajin sapu body lotion..
Sebelum tido sapu..
Pas mandi sapu..
Sampai opis sat gi sapu lagi..
Janji wangi...


















Siap ade Febreeze dalam drawer..
Kot tudung melekat bau ikan bakaq..
Aku sembuq, macam pakai perfume..
Opismate bau ikan bakaq, aku sembuq...

Dan aku juga bernasib baik sepanjang ngandong ni bau laki ku aku bau wangi je...

hik hik hik. *gelak gedik..

No comments:

Post a Comment